RBSiC (SiSiC) Tubu di bruciatore, ugello di bruciatore
A forza di l'alta temperatura, a resistenza à l'ossidazione, l'alta resistenza à a trazione, a resistenza à a corrosione, a bona conduttività termale è a resistenza di scossa termale di Reaction Bonded SiC permette à u fabricatore di supporti di forni di massa bassa. I prudutti di u fornu includenu travi di pareti sottili, posti, setters, ugelli di bruciatori è rotuli. I cumpunenti abbassanu a massa termica di e vitture di u fornu, risultanu in risparmiu energeticu è furnisce a pussibilità di un produttu più veloce.
A fabbrica ZPC hè largamente valutata per furnisce un tubu radiante di carburu di siliciu di prima qualità è ugello di bruciatore in u mercatu. Quessi sò usati in diverse industrii, cum'è u fornu di navetta, u fornu di focu à rulli è u fornu di tunnel. Inoltre, questi sò ancu usati in parechji forni industriali, chì sò fuel oil è fuel gas. Inoltre, questi sò ancu usati in parechje cumpagnie domestiche è straniere. Quessi sò custruiti cù l'aiutu di l'ultime machini è attrezzature. E so diverse caratteristiche sò i seguenti:
Tubu radiante cun conductibilità termale alta temperatura, bonu, rinfrescante rapidu in resistenza à u calore, resistenza à l'ossidazione, resistenza à u scossa termale di bona, longa vita, attraversu a fiamma di l'industria di fusione di ferru è azzaru hè u materiale di interfaccia termale ideale.
Shandong Zhongpeng Special Ceramics Co., Ltd hè una di e più grande suluzione di materiale ceramicu di carburu di siliciu in Cina. Ceramica tecnica SiC: a durezza di Moh hè 9 (a durezza di New Moh hè 13), cù una resistenza eccellente à l'erosione è a corrosione, eccellente resistenza à l'abrasione è anti-ossidazione. A vita di serviziu di u produttu SiC hè da 4 à 5 volte più di u 92% di u materiale d'alumina. U MOR di RBSiC hè 5 à 7 volte quellu di SNBSC, pò esse usatu per forme più cumplessi. U prucessu di quotazione hè rapidu, a consegna hè cum'è prumessa è a qualità hè seconda à nimu. Persistemu sempre à sfidà i nostri scopi è dà i nostri cori à a sucetà.