Funziunalità
- L'efficienza di desulfurazione superiore à 99% pò esse ottenuta
- Una dispunibilità di più di 98% pò esse ottenuta
- Ingegneria chì ùn dipende micca da alcuna locu specificu
- Prodottu cummercializabile
- Funziunamentu à carica parziale illimitata
- Metudu cù u più grande numeru di riferimenti in u mondu
Fasi di u prucessu
E tappe essenziali di u prucessu di stu metudu di desulfurazione umida sò:
- Preparazione è dosaggio di l'assorbente
- Eliminazione di SOx (HCl, HF)
- Disidratazione è cundiziunamentu di u pruduttu
In questu metudu, u calcariu (CaCO3) o a calce viva (CaO) ponu esse aduprati cum'è assorbente. A selezzione di un additivu chì pò esse aghjuntu à seccu o cum'è una pasta hè fatta in basa di e cundizioni di cunfine specifiche di u prugettu. Per eliminà l'ossidi di zolfu (SOx) è altri cumpunenti acidi (HCl, HF), u gasu di combustione hè messu in cuntattu intensu cù una pasta chì cuntene l'additivu in a zona d'assorbimentu. In questu modu, a più grande superficia pussibule hè resa dispunibule per u trasferimentu di massa. In a zona d'assorbimentu, u SO2 di u gasu di combustione reagisce cù l'assorbente per furmà sulfitu di calciu (CaSO3).
A pasta calcarea chì cuntene sulfitu di calciu hè raccolta in u pozzu di l'assorbitore. A pasta calcarea aduprata per a pulizia di i gas di combustione hè aghjunta continuamente à u pozzu di l'assorbitore per assicurà chì a capacità di pulizia di l'assorbitore resti custante. A pasta hè tandu pompata di novu in a zona di assorbimentu.
Soffiendu aria in u pozzu di l'assorbitore, u gesso hè furmatu da u sulfitu di calciu è hè eliminatu da u prucessu cum'è cumpunente di a pasta. Sicondu i requisiti di qualità per u pruduttu finale, un ulteriore trattamentu hè realizatu per pruduce gesso cummercializabile.
Ingegneria di l'impianti
In a desulfurazione umida di i gasi di combustione, anu prevalsu l'assorbitori di torri di spruzzatura aperte chì sò divisi in duie zone principali. Queste sò a zona di assorbimentu esposta à i gasi di combustione è u pozzu di l'assorbitore, in u quale a fanghiglia calcarea hè intrappulata è raccolta. Per impedisce i depositi in u pozzu di l'assorbitore, a fanghiglia hè suspesa per mezu di meccanismi di miscelazione.
U gasu di combustione scorre in l'assorbitore sopra u livellu di u fluidu è dopu attraversu a zona d'assorbimentu, chì comprende livelli di spruzzatura sovrapposti è un eliminatore di nebbia.
A pasta calcarea aspirata da u pozzu di l'assorbitore hè finamente spruzzata in cuntestu è in contracorrente à u gasu di combustione attraversu i livelli di spruzzatura. A dispusizione di l'ugelli in a torre di spruzzatura hè di primura per l'efficienza di rimuzione di l'assorbitore. L'ottimisazione di u flussu hè dunque estremamente necessaria. In l'eliminatore di nebbia, e gocce purtate da a zona di assorbimentu da u gasu di combustione sò restituite à u prucessu. À l'uscita di l'assorbitore, u gasu pulitu hè saturatu è pò esse eliminatu direttamente attraversu una torre di raffreddamentu o una cheminata umida. Opzionalmente, u gasu pulitu pò esse riscaldatu è indirizzatu versu una cheminata secca.
A fanghiglia estratta da u pozzu di l'assorbitore hè sottumessa à una disidratazione preliminare per via di idrocicloni. In generale, sta fanghiglia precuncintrata hè ulteriormente disidratata per via di filtrazione. L'acqua, ottenuta da questu prucessu, pò esse in gran parte restituita à l'assorbitore. Una piccula parte hè eliminata in u prucessu circulatoriu sottu forma di flussu d'acqua usata.
A desulfurazione di i gas di combustione in impianti industriali, centrali elettriche o impianti di incenerimentu di rifiuti dipende da ugelli chì garantiscenu un funziunamentu precisu per un longu periodu di tempu è resistenu à cundizioni ambientali estremamente aggressive. Cù i so sistemi di ugelli, Lechler offre suluzioni prufessiunali è orientate à l'applicazione per scrubber spray o assorbitori spray, è ancu altri prucessi in a desulfurazione di i gas di combustione (FGD).
Desulfurazione umida
Separazione di l'ossidi di zolfu (SOx) è di altri cumpunenti acidi (HCl, HF) iniettendu una sospensione di calce (calcare o acqua di calce) in l'assorbitore.
Desulfurazione semi-secca
Iniezione di pasta di calce in l'assorbitore di spruzzatura per pulisce i gasi principalmente da SOx, ma ancu da altri cumpunenti acidi cum'è HCl è HF.
Desulfurazione secca
Raffreddamentu è umidificazione di i gasi di combustione per sustene a separazione di SOx è HCI in u scrubber seccu circulante (CDS).
Data di publicazione: 12 di marzu di u 2019