Ceramica SiC sinterizzata: Vantaghji di i prudutti balistici di ceramica SiC
Prudutti antiproiettile in ceramica di carburu di siliciumsò diventendu più è più populari in u campu di a prutezzione persunale è militare per via di u so eccellenti prestazioni è prestazioni. Queste ceramiche anu un cuntenutu di SiC ≥99% è una durezza (HV0.5) ≥2600, chì li facenu u materiale di scelta per l'applicazioni balistiche cum'è giacche antiproiettile è attrezzatura protettiva per i tanki è i veiculi blindati.
U pruduttu principale di sta serie hè a foglia antiproiettile di ceramica di carburu di siliciu. A so bassa densità è u pesu ligeru u facenu assai adattatu per l'equipaggiu antiproiettile di i suldati individuali, soprattuttu cum'è u rivestimentu internu di giacche antiproiettile. Inoltre, offre vantaghji significativi in termini di durabilità, forza è stabilità termica.
Les céramiques au carbure de silicium (SiC) ont deux structures cristallines, β-SiC cubique et α-SiC hexagonale. Queste ceramiche anu forti legami covalenti, megliu proprietà meccaniche, resistenza à l'ossidazione, resistenza à l'usura è un coefficient di attritu più bassu cà l'altri ceramichi cum'è l'alumina è u carburu di boru. A so alta conductività termale, u picculu coefficientu di espansione termica, è a resistenza eccellente à u scossa termica è a corrosione chimica facilitanu ancu e so ampie applicazioni.
U principiu antiproiettile di a ceramica di carburu di siliciu si trova in a so capacità di dissiparà è assorbe l'energia di balle. Mentre i materiali tradiziunali di l'ingegneria assorbanu l'energia attraversu a deformazione plastica, i materiali ceramichi, cumpresu u carburu di siliciu, facenu per mezu di microfratture.
U prucessu di assorbimentu di l'energia di a ceramica di carburu di siliciu pò esse divisu in trè fasi. Duranti a fase iniziale di l'impattu, a pallottola colpisce a superficia ceramica, sguassendu a balla è sfracicà a superficia ceramica, creendu spazii chjuchi è duri frammentati. Duranti a fase di l'erosione, u bullet blunt cuntinueghja à erode l'area di debris, furmendu una strata cuntinuu di debris ceramica. Infine, durante e fasi di deformazione, crack è frattura, a ceramica hè sottumessa à tensioni di trazione, purtendu à a so eventuale rottura. L'energia restante hè allora dissipata da a deformazione di u materiale di u backplate.
Queste eccellenti proprietà è u prucessu di assorbimentu d'energia in trè fasi permettenu à i prudutti balistici di ceramica di carburu di siliciu per neutralizà in modu efficiente l'impattu di i proiettili è li rende innocu. A classificazione di bulletproof righjunghji u livellu standard americanu 4, chì furnisce a massima prutezzione è hè a prima scelta di esperti militari in u mondu.
In sintesi, a ceramica di carburu di siliciu sinterizzatu è a serie di prudutti di ceramica di carburu di silicuu anu vantaghji unichi in termini di proprietà meccaniche, stabilità termica è efficienza antiproiettile. Cù e so proprietà superiori, queste ceramiche sò largamente usate cum'è materiali di rivestimentu per giacche antiproiettile è dispusitivi protettivi per i tanki è i veiculi blindati. A so bassa densità è u pesu ligeru li facenu ideali per a prutezzione balistica persunale. Cume a tecnulugia cuntinueghja à avanzà, pudemu aspittà di più sviluppi è applicazioni di queste ceramiche notevuli in a prutezzione persunale è militare.
Tempu di post: Aug-24-2023