In i scenarii industriali di i forni à tunnel è di i forni à pipeline, l'ambiente à alta temperatura hè cum'è una "muntagna di fiamme" - i cumpunenti di l'attrezzatura devenu resistere à una torrefazione à longu andà sopra à 800 ℃, mentre chì resistenu ancu à l'erosione di i gas ossidanti è ancu di i gas acidi. I materiali metallichi tradiziunali sò propensi à l'ammorbidimentu è à a deformazione in questu ambiente, ciò chì provoca una diminuzione brusca di a durata di vita. Tuttavia,l'asta di rulli à trave quadrata fatta di carburo di siliciu (SiC)U materiale hè cum'è un "cumbattente à alta temperatura", basendu si nantu à u so genu inerente di resistenza à u calore, diventendu l'"ancora marina" per un funziunamentu stabile di i forni à alta temperatura.
A ragione per a quale i rulli à travi quadrate in carburo di siliciu ponu diventà u "ghjucadore ideale" in u campu di l'alta temperatura hè per via di e so proprietà uniche di u materiale:
1. Custruisce una "barriera termica" autocustruita
Quandu a temperatura supera i 1200 ℃, una densa pellicola d'ossidu di diossidu di siliciu (SiO₂) si formerà spontaneamente nantu à a superficia di u carburu di siliciu. Stu stratu di "armatura trasparente" pò micca solu isolà l'impattu direttu di l'alta temperatura nantu à u sustratu, ma ancu resiste à a penetrazione di gas acidi, ottenendu una "doppia prutezzione contr'à a corrosione à alta temperatura".
2. Più si riscalda, più diventa forte
Contrariamente à a caratteristica di i materiali metallichi chì diventanu morbidi quandu sò esposti à u calore, u carburo di siliciu ùn solu mantene a so resistenza à a flessione in l'intervallu di temperature elevate di 800 ℃ -1350 ℃, ma mostra ancu qualchì miglioramentu. Sta caratteristica fisica "contraria à a tendenza" permette à a barra à rulli di rimanere ferma in ambienti à alte temperature, evitendu u collassu strutturale causatu da l'ammorbidimentu.
3. "Maestru di teletrasportazione" termica
A cunduttività termica di u carburu di siliciu hè quattru volte quella di l'acciaiu, chì pò disperse rapidamente è uniformemente u calore lucale cum'è una "autostrada termica", evitendu l'accumulazione di "punti caldi" in u fornu. Sta caratteristica ùn solu prutege u rullu stessu, ma mantene ancu a stabilità di a temperatura di reazione di desulfurazione, migliurendu l'efficienza generale.
Natu per scenarii industriali à alta temperatura
A resistenza à alta temperatura di i rulli quadrati in carburo di siliciu li rende particularmente eccezziunali in scenarii di desulfurazione à alta temperatura cum'è caldaie termiche, sinterizzazione di acciaio è cracking chimicu. Dopu avè aduttatu questu cumpunente, l'imprese ponu riduce significativamente a frequenza di spegnimentu è manutenzione à alta temperatura, allungendu à tempu a vita di serviziu di l'attrezzatura à parechje volte quella di i materiali tradiziunali, ottenendu veramente "alta temperatura senza spegnimentu, prutezzione ambientale senza raffreddamentu".
Cum'è una impresa innovativa specializata in a ricerca è u sviluppu di materiali ceramici in carburo di siliciu, simu ben cuscenti di i punti debuli di l'attrezzatura in cundizioni di travagliu estreme. Ogni rullu à trave quadrata in carburo di siliciu incarna l'esplorazione definitiva di a scienza di i materiali. In u futuru, continueremu à fucalizza nantu à a "resistenza à alte temperature" cum'è a direzzione principale di svolta, è useremu u putere di a tecnulugia per salvaguardà a linea di difesa verde di a pruduzzione industriale.
Data di publicazione: 24 d'aprile di u 2025