SiC novu materiale - A Material Ceramic Hard as Diamond

U carburu di siliciu si cumporta quasi cum'è un diamante. Ùn hè micca solu u più ligeru, ma ancu u materiale ceramicu più duru è hà una conductività termale eccellente, bassa espansione termale è hè assai resistente à l'acidi è i lisci.

Cù a ceramica di carburu di siliciu, e proprietà di u materiale restanu custanti finu à a temperatura superiore à 1400 ° C. U modulu di Young altu> 400 GPa assicura una stabilità dimensionale eccellente. Queste proprietà di materiale facenu u carburu di siliciu predestinatu per l'usu cum'è materiale di custruzzione. Le carbure de silicium maîtrise la corrosion, l'abrasion et l'érosion aussi bien qu'il résiste à l'usure par friction. I cumpunenti sò usati in i pianti chimichi, mulini, expanders è extruders o cum'è ugelli, per esempiu.

« Les variantes SSiC (carbure de silicium fritté) et SiSiC (carbure de silicium infiltrat de silicium) se sont imposées. L'ultime hè particularmente adattatu per a produzzione di cumpunenti cumplessi di grande volumi ".
U carburu di siliciu hè tossicologicu sicuru è pò esse usatu in l'industria alimentaria. Un'altra applicazione tipica per i cumpunenti di carburu di siliciu hè a tecnulugia di sigillatura dinamica cù cuscinetti di frizione è guarnizioni meccaniche, per esempiu in pompe è sistemi di trasmissione. Paragunatu à i metalli, u carburu di siliciu permette suluzioni altamente ecunomiche cù una vita di l'utensili più longa quandu s'utilice cù media aggressivi à alta temperatura. A ceramica di carburu di siliciu hè ancu ideale per l'usu in cundizioni esigenti in balistica, produzzione chimica, tecnulugia energetica, fabricazione di carta è cum'è cumpunenti di sistemi di tubi.

U carburu di siliciu ligatu à a reazione, cunnisciutu ancu com'è carburu di siliciu siliconatu o SiSiC, hè un tipu di carburu di siliciu chì hè fabricatu da una reazione chimica trà carbone poroso o grafite cù siliciu fusu. A causa di e tracce di silicium, u carburu di siliciu ligatu à a reazione hè spessu chjamatu carburu di siliciu siliconatu, o a so abbreviazione SiSiC.

Se u carburu di siliciu puru hè pruduciutu da a sinterizzazione di carburu di silicuu in polvere, di solitu cuntene tracce di sustanzi chimichi chjamati aiuti di sinterizazione, chì sò aghjuntu à sustene u prucessu di sinterizazione permettendu temperature di sinterizzazione più basse. Stu tipu di carburu di siliciu hè spessu chjamatu carburu di silicium sinterizzatu, o abbreviatu in SSiC.

A polvera di carburu di siliciu hè acquistatu da u carburu di siliciu pruduttu cum'è descrittu in l'articulu di carburu di siliciu.

20-1 碳化硅异形件 2

(Vu da: CERAMTEC)[email prutettu]

 


Tempu di post: 12-novembre-2018
Chat in ligna WhatsApp!