PANORAMICA DI CARBURU DI SILICIU LEGATO PER REAZIONE
Carburu di siliciu ligatu à reazione, qualchì volta chjamatu carburu di siliciu siliconatu.
L'infiltrazione dà à u materiale una cumbinazione unica di proprietà meccaniche, termiche è elettriche chì ponu esse adattate à l'applicazione.
U carburu di siliciu hè trà e ceramiche più dure, è mantene a durezza è a resistenza à temperature elevate, ciò chì si traduce ancu in una di e migliori resistenze à l'usura. Inoltre, u SiC hà una alta conducibilità termica, in particulare in u gradu CVD (deposizione chimica da vapore), chì aiuta à a resistenza à i shock termichi. Pesa ancu a metà di l'acciaiu.
Basatu annantu à sta cumbinazione di durezza, resistenza à l'usura, à u calore è à a corrosione, u SiC hè spessu specificatu per e facce di tenuta è e parti di pompe à alte prestazioni.
U SiC ligatu à reazione hà a tecnica di pruduzzione a più bassa cù un granu grossu. Offre una durezza è una temperatura d'usu un pocu più basse, ma una cunduttività termica più alta.
U SiC sinterizatu direttu hè un gradu megliu cà u ligatu à reazione è hè cumunimenti specificatu per u travagliu à alta temperatura.
Data di publicazione: 03 dicembre 2019