Idrocicloni

Descrizzione

IdrocicloniSò di forma cono-cilindrica, cù un'entrata tangenziale di alimentazione in a sezione cilindrica è una uscita à ogni asse. L'uscita à a sezione cilindrica hè chjamata cercatore di vortici è si estende in u ciclone per riduce u flussu di cortocircuitu direttamente da l'entrata. À l'estremità conica si trova a seconda uscita, u rubinettu. Per a separazione di e dimensioni, entrambe l'uscite sò generalmente aperte à l'atmosfera. L'idrocicloni sò generalmente operati verticalmente cù u rubinettu à l'estremità inferiore, dunque u pruduttu grossu hè chjamatu sottuflussu è u pruduttu finu, lascendu u cercatore di vortici, u sfogu. A Figura 1 mostra schematicamente e principali caratteristiche di flussu è di cuncepimentu di un tipicuidrociclone: i dui vortici, l'entrata tangenziale di l'alimentazione è l'uscite assiali. Eccettu per a regione immediata di l'entrata tangenziale, u muvimentu di u fluidu in u ciclone hà una simmetria radiale. Sè una o entrambe l'uscite sò aperte à l'atmosfera, una zona di bassa pressione provoca un core di gas longu l'asse verticale, in u vortice internu.

Cunnettatevi per scaricà l'imagine in dimensione piena

Figura 1. Caratteristiche principali di l'idrociclone.

U principiu di funziunamentu hè simplice: u fluidu, chì porta e particelle suspese, entra tangenzialmente in u ciclone, spirala in giù è produce un campu centrifugu in un flussu di vortice liberu. E particelle più grande si movenu attraversu u fluidu versu l'esternu di u ciclone in un muvimentu a spirale, è escenu per u rubinettu cù una frazione di u liquidu. A causa di l'area limitante di u rubinettu, si stabilisce un vortice internu, chì gira in a stessa direzzione di u vortice esternu ma scorre versu l'altu, è lascia u ciclone attraversu u cercatore di vortici, purtendu cun ellu a maiò parte di u liquidu è di e particelle più fini. Se a capacità di u rubinettu hè superata, u core d'aria hè chjusu è a scarica di u rubinettu cambia da un spruzzu in forma d'ombrellu à una "corda" è una perdita di materiale grossu versu u traboccu.

U diametru di a sezzione cilindrica hè a variabile principale chì influenza a dimensione di e particelle chì ponu esse separate, ancu s'è i diametri di uscita ponu esse cambiati indipindentamente per alterà a separazione ottenuta. Mentre i primi travagliadori anu sperimentatu cù cicloni di 5 mm di diametru, i diametri cummerciali di l'idrocicloni varianu attualmente da 10 mm à 2,5 m, cù dimensioni di separazione per particelle di densità 2700 kg m−3 di 1,5–300 μm, chì diminuiscenu cù l'aumentu di a densità di e particelle. A caduta di pressione operativa varia da 10 bar per i picculi diametri à 0,5 bar per e grande unità. Per aumentà a capacità, parechji picculiidrociclonipò esse cullegatu da una sola linea di alimentazione.

Ancu s'è u principiu di funziunamentu hè simplice, parechji aspetti di u so funziunamentu sò sempre pocu capiti, è a selezzione è a previsione di l'idrocicloni per u funziunamentu industriale sò largamente empiriche.

Classificazione

Barry A. Wills, James A. Finch FRSC, FCIM, P.Eng., in Wills' Mineral Processing Technology (Ottava Edizione), 2016

9.4.3 Idrocicloni Versus Schermi

L'idrocicloni sò ghjunti à duminà a classificazione quandu si tratta di dimensioni di particelle fini in circuiti di macinazione chjusi (<200 µm). Tuttavia, i sviluppi recenti in a tecnulugia di i schermi (Capitu 8) anu rinnuvatu l'interessu per l'usu di schermi in i circuiti di macinazione. I schermi si separanu in basa à a dimensione è ùn sò micca direttamente influenzati da a diffusione di densità in i minerali di alimentazione. Questu pò esse un vantaghju. I schermi ùn anu ancu una frazione di bypass, è cum'è l'esempiu 9.2 hà dimustratu, u bypass pò esse abbastanza grande (più di 30% in questu casu). A figura 9.8 mostra un esempiu di a differenza in a curva di partizione per i cicloni è i schermi. I dati sò da u concentratore El Brocal in Perù cù valutazioni prima è dopu chì l'idrocicloni sò stati rimpiazzati cù un Derrick Stack Sizer® (vede u Capitu 8) in u circuitu di macinazione (Dündar et al., 2014). Coerentemente cù l'aspettative, paragunatu à u ciclone, u schermu avia una separazione più netta (a pendenza di a curva hè più alta) è un pocu bypass. Un aumentu di a capacità di u circuitu di macinazione hè statu signalatu per via di tassi di rottura più elevati dopu l'implementazione di u schermu. Questu hè statu attribuitu à l'eliminazione di u bypass, riducendu a quantità di materiale fine mandatu torna à i mulini di macinazione, chì tende à attutire l'impatti particella-particella.

Cunnettatevi per scaricà l'imagine in dimensione piena

Figura 9.8. Curve di partizione per cicloni è schermi in u circuitu di macinazione à u concentratore El Brocal.

(Adattatu da Dündar et al. (2014))

Tuttavia, u cambiamentu ùn hè micca unidirezionale: un esempiu recente hè u cambiamentu da u schermu à u ciclone, per prufittà di a riduzione supplementare di a dimensione di i minerali più densi (Sasseville, 2015).

Prucessu è cuncepimentu metallurgicu

Eoin H. Macdonald, in Manuale di Esplorazione è Valutazione di l'Oru, 2007

Idrocicloni

L'idrocicloni sò unità preferite per a calibrazione o a demelmazione di grandi volumi di fanghi à bon pattu è perchè occupanu pocu spaziu o spaziu in altu. Funzionanu più efficacemente quandu sò alimentati à un flussu è una densità di polpa uniformi è sò usati individualmente o in gruppi per ottene e capacità totali desiderate à e divisioni richieste. E capacità di calibrazione si basanu nantu à e forze centrifughe generate da alte velocità di flussu tangenziale attraversu l'unità. U vortice primariu furmatu da u fanghiu entrante agisce spiralmente versu u bassu intornu à a parete interna di u conu. I solidi sò ghjittati versu l'esternu da a forza centrifuga in modu chì, mentre a polpa si move versu u bassu, a so densità aumenta. I cumpunenti verticali di a velocità agiscenu versu u bassu vicinu à e pareti di u conu è versu l'altu vicinu à l'asse. A frazione di fanghiglia separata centrifugamente menu densa hè furzata versu l'altu attraversu u cercatore di vortici per passà per l'apertura à l'estremità superiore di u conu. Una zona intermedia o involucro trà i dui flussi hà una velocità verticale zero è separa i solidi più grossi chì si movenu versu u bassu da i solidi più fini chì si movenu versu l'altu. A maiò parte di u flussu passa in sù in u vortice internu più chjucu è e forze centrifughe più alte spinghjenu e particelle più grande è più fini versu l'esternu, furnendu cusì una separazione più efficiente in e dimensioni più fini. Queste particelle tornanu à u vortice esternu è si presentanu torna à l'alimentazione di a maschera.

A geometria è e cundizioni operative in u mudellu di flussu a spirale di un tipicuidrociclonesò discritti in Fig. 8.13. E variabili operative sò a densità di a polpa, a velocità di flussu di l'alimentazione, e caratteristiche di i solidi, a pressione di entrata di l'alimentazione è a caduta di pressione attraversu u ciclone. E variabili di u ciclone sò l'area di l'entrata di l'alimentazione, u diametru è a lunghezza di u cercatore di vortici, è u diametru di scarica di u rubinettu. U valore di u coefficientu di resistenza hè ancu influenzatu da a forma; più una particella varia da a sfericità, più chjucu hè u so fattore di forma è più grande hè a so resistenza à a sedimentazione. A zona di stress critica pò estendersi à alcune particelle d'oru di dimensioni cum'è 200 mm è un monitoraghju attentu di u prucessu di classificazione hè dunque essenziale per riduce u riciclaggio eccessivu è a risultante accumulazione di melme. Storicamente, quandu poca attenzione hè stata data à u recuperu di 150μm grani d'oru, u trascinamentu di l'oru in e frazioni di slime pare esse statu largamente rispunsevule di e perdite d'oru chì sò state registrate finu à u 40-60% in parechje operazioni di placer d'oru.

Cunnettatevi per scaricà l'imagine in dimensione piena

8.13. Geometria nurmale è cundizioni di funziunamentu di un idrociclone.

A Figura 8.14 (Graficu di Selezzione Warman) hè una selezzione preliminare di cicloni per a separazione à diverse dimensioni D50 da 9-18 micron finu à 33-76 micron. Stu graficu, cum'è altri grafichi simili di prestazioni di cicloni, hè basatu annantu à una alimentazione attentamente cuntrullata di un tipu specificu. Assume un cuntenutu di solidi di 2.700 kg/m3 in acqua cum'è prima guida per a selezzione. I cicloni di diametru più grande sò usati per pruduce separazioni grossolane, ma richiedenu volumi di alimentazione elevati per un funziunamentu currettu. E separazioni fini à volumi di alimentazione elevati richiedenu gruppi di cicloni di picculu diametru chì operanu in parallelu. I parametri di cuncepimentu finali per una dimensione stretta devenu esse determinati sperimentalmente, è hè impurtante selezziunà un ciclone intornu à a mità di a gamma in modu chì qualsiasi aghjustamenti minori chì ponu esse necessarii possinu esse fatti à l'iniziu di l'operazioni.

Cunnettatevi per scaricà l'imagine in dimensione piena

8.14. Carta di selezzione preliminare di Warman.

U ciclone CBC (lettu circulante) hè dichjaratu di classificà i materiali d'alimentazione d'oru alluvionale finu à 5 mm di diametru è ottene un'alimentazione di jig constantemente alta da u sottuflussu. A separazione si faci à circaD50/150 micron basatu annantu à silice di densità 2,65. Si dice chì u sottuflussu di u ciclone CBC hè particularmente suscettibile à a separazione di jig per via di a so curva di distribuzione di dimensione relativamente liscia è a rimozione quasi cumpleta di e particelle di rifiuti fini. Tuttavia, ancu s'ellu si dice chì stu sistema produce un concentratu primariu di alta qualità di minerali pesanti equanti in un passu da una alimentazione di gamma di dimensioni relativamente longa (per esempiu, sabbie minerali), ùn sò dispunibili tali cifre di prestazione per u materiale di alimentazione alluvionale chì cuntene oru finu è in scaglie. A Tavula 8.5 furnisce i dati tecnichi per AKW.idrocicloniper punti di cutoff trà 30 è 100 micron.

Tavula 8.5. Dati tecnichi per l'idrocicloni AKW

Tipu (KRS) Diametru (mm) Perdita di pressione Capacità Puntu di tagliu (microni)
Fanghiglia (m3/ora) Solidi (t/h max).
2118 100 1–2.5 9.27 5 30–50
2515 125 1–2.5 11–30 6 25–45
4118 200 0,7–2,0 18–60 15 40–60
(RWN)6118 300 0,5–1,5 40–140 40 50–100

Sviluppi in e tecnulugie di cumminuzione è classificazione di u minerale di ferru

A. Jankovic, in Minerale di Ferru, 2015

8.3.3.1 Separatori d'idrocicloni

L'idrociclone, chjamatu ancu ciclone, hè un dispositivu di classificazione chì utilizza a forza centrifuga per accelerà a velocità di sedimentazione di e particelle di fanghi è separà e particelle secondu a dimensione, a forma è a gravità specifica. Hè largamente utilizatu in l'industria minerale, cù u so usu principale in a trasfurmazione di i minerali cum'è classificatore, chì s'hè dimustratu estremamente efficiente à e dimensioni di separazione fine. Hè largamente utilizatu in operazioni di macinazione à circuitu chjusu, ma hà trovu parechji altri usi, cum'è a desliming, a degritting è l'ispessimentu.

Un idrociclone tipicu (Figura 8.12a) hè custituitu da un vasu di forma cònica, apertu à u so apice, o sottuflussu, unitu à una sezione cilindrica, chì hà una entrata di alimentazione tangenziale. A cima di a sezione cilindrica hè chjusa cù una piastra attraversu a quale passa un tubu di sfogu muntatu assialmente. U tubu hè allargatu in u corpu di u ciclone da una sezione corta è amovibile cunnisciuta cum'è u cercatore di vortici, chì impedisce u cortocircuitu di l'alimentazione direttamente in u sfogu. L'alimentazione hè introdutta sottu pressione attraversu l'entrata tangenziale, chì imprime un muvimentu vorticosu à a polpa. Questu genera un vortice in u ciclone, cù una zona di bassa pressione longu l'asse verticale, cum'è mostratu in a Figura 8.12b. Un core d'aria si sviluppa longu l'asse, nurmalmente cunnessu à l'atmosfera attraversu l'apertura di l'apice, ma in parte creatu da l'aria dissolta chì esce da a soluzione in a zona di bassa pressione. A forza centrifuga accelera a velocità di sedimentazione di e particelle, separendu cusì e particelle secondu a dimensione, a forma è a gravità specifica. E particelle chì si sedimentanu più rapidamente si movenu versu u muru di u ciclone, induve a velocità hè a più bassa, è migranu versu l'apertura apicale (underflow). A causa di l'azione di a forza di trascinamentu, e particelle chì si sedimentanu più lentamente si movenu versu a zona di bassa pressione longu l'asse è sò purtate in su attraversu u cercatore di vortici finu à u overflow.

Figura 8.12. Idrociclone (https://www.aeroprobe.com/applications/examples/australian-mining-industry-uses-aeroprobe-equipment-to-study-hydro-cyclone) è batteria di idrociclone. Brochure generale di l'idrociclone Cavex, https://www.weirminerals.com/products_services/cavex.aspx.

L'idrocicloni sò guasi universalmente usati in i circuiti di macinazione per via di a so alta capacità è di a so relativa efficienza. Puderanu ancu classificà in una gamma assai larga di dimensioni di particelle (tipicamente 5-500 μm), unità di diametru più chjuche essendu aduprate per una classificazione più fine. Tuttavia, l'applicazione di u ciclone in i circuiti di macinazione di magnetite pò causà un funziunamentu inefficiente per via di a differenza di densità trà a magnetite è i minerali di scarto (silice). A magnetite hà una densità specifica di circa 5,15, mentre chì a silice hà una densità specifica di circa 2,7. Inidrocicloni, i minerali densi si separanu à una dimensione di tagliu più fina chè i minerali più ligeri. Dunque, a magnetite liberata hè cuncintrata in u sottuflussu di u ciclone, cù una conseguente sovramacinazione di a magnetite. Napier-Munn et al. (2005) anu nutatu chì a relazione trà a dimensione di tagliu curretta (d50c) è a densità di e particelle seguita una espressione di a forma seguente secondu e cundizioni di flussu è altri fattori:


d50c∝ρs−ρl−n

 

induveρs hè a densità di i solidi,ρl hè a densità di u liquidu, ènhè trà 0,5 è 1,0. Questu significa chì l'effettu di a densità minerale nantu à u rendiment di u ciclone pò esse abbastanza significativu. Per esempiu, se ud50c di a magnetite hè 25 μm, tandu ud50c di particelle di silice saranu 40-65 μm. A figura 8.13 mostra e curve di efficienza di classificazione di u ciclone per a magnetite (Fe3O4) è a silice (SiO2) ottenute da l'indagine di un circuitu di macinazione di magnetite di un mulinu à palle industriale. A separazione di e dimensioni per a silice hè assai più grossa, cù und50c per Fe3O4 di 29 μm, mentre chì quellu per SiO2 hè di 68 μm. A causa di stu fenomenu, i mulini di macinazione di magnetite in circuiti chjusi cù idrocicloni sò menu efficienti è anu una capacità più bassa paragunata à altri circuiti di macinazione di metalli di basa.

Cunnettatevi per scaricà l'imagine in dimensione piena

Figura 8.13. Efficienza di u ciclone per a magnetite Fe3O4 è a silice SiO2 - indagine industriale.

 

Tecnulugia di Prucessu à Alta Pressione: Fundamenti è Applicazioni

MJ Cocero PhD, in Biblioteca di Chimica Industriale, 2001

Dispositivi di separazione di solidi

Idrociclone

Questu hè unu di i tipi più simplici di separatori di solidi. Hè un dispositivu di separazione à alta efficienza è pò esse adupratu per rimuovere efficacemente i solidi à alte temperature è pressioni. Hè ecunomicu perchè ùn hà micca parti mobili è richiede poca manutenzione.

L'efficienza di separazione per i solidi hè una funzione forte di a dimensione di e particelle è di a temperatura. Efficienze di separazione brute vicine à l'80% sò ottenibili per a silice è temperature superiori à 300 °C, mentre chì in u listessu intervallu di temperatura, l'efficienze di separazione brute per e particelle di zircone più dense sò superiori à u 99% [29].

U principale svantaghju di u funziunamentu di l'idrociclone hè a tendenza di certi sali à aderisce à e pareti di u ciclone.

Microfiltrazione incruciata

I filtri à flussu incruciatu si cumportanu in un modu simile à quellu chì si osserva nurmalmente in a filtrazione à flussu incruciatu in cundizioni ambientali: l'aumentu di i tassi di cisaillementu è a riduzione di a viscosità di u fluidu risultanu in un aumentu di u numeru di filtrati. A microfiltrazione incruciata hè stata applicata à a separazione di i sali precipitati cum'è solidi, dendu efficienze di separazione di particelle chì tipicamente superanu u 99,9%. Goemansè altri.[30] anu studiatu a separazione di u nitratu di sodiu da l'acqua supercritica. In e cundizioni di u studiu, u nitratu di sodiu era presente cum'è u sale fusu è era capace di attraversà u filtru. Sò state ottenute efficienze di separazione chì variavanu cù a temperatura, postu chì a solubilità diminuisce cù l'aumentu di a temperatura, trà 40% è 85%, per 400 °C è 470 °C, rispettivamente. Quessi ricercatori anu spiegatu u mecanismu di separazione cum'è una cunsequenza di una distinta permeabilità di u mezu filtrante versu a suluzione supercritica, à u cuntrariu di u sale fusu, basatu annantu à e so viscosità chjaramente distinte. Dunque, seria pussibule micca solu filtrà i sali precipitati solu cum'è solidi, ma ancu filtrà quelli sali à bassu puntu di fusione chì sò in un statu fusu.

I prublemi di funziunamentu eranu principalmente dovuti à a currusione di i filtri da i sali.

 

Carta: Riciclaggio è Materiali Riciclati

MR Doshi, JM Dyer, in u Modulu di Riferimentu in Scienza di i Materiali è Ingegneria di i Materiali, 2016

3.3 Pulizia

Pulitori oidrocicloniEliminanu i contaminanti da a polpa in basa à a differenza di densità trà u contaminante è l'acqua. Quessi dispositivi sò custituiti da un vasu di pressione cunicu o cilindricu-cunicu in u quale a polpa hè alimentata tangenzialmente à l'estremità di grande diametru (Figura 6). Durante u passaghju attraversu u pulitore, a polpa sviluppa un mudellu di flussu vorticosu, simile à quellu di un ciclone. U flussu gira intornu à l'asse centrale mentre passa luntanu da l'entrata è versu l'apice, o apertura di flussu inferiore, longu l'internu di a parete di u pulitore. A velocità di u flussu rotazionale accelera mentre u diametru di u conu diminuisce. Vicinu à l'estremità di l'apice, l'apertura di picculu diametru impedisce a scarica di a maiò parte di u flussu chì invece gira in un vortice internu à u core di u pulitore. U flussu à u core internu scorre luntanu da l'apertura di l'apice finu à chì scarica attraversu u cercatore di vortici, situatu à l'estremità di grande diametru in u centru di u pulitore. U materiale di densità più alta, essendu statu cuncentratu à a parete di u pulitore per via di a forza centrifuga, hè scaricatu à l'apice di u conu (Bliss, 1994, 1997).

Figura 6. Parti di un idrociclone, principali mudelli di flussu è tendenze di separazione.

I pulitori sò classificati cum'è alta, media o bassa densità secondu a densità è a dimensione di i contaminanti chì sò eliminati. Un pulitore d'alta densità, cù un diametru chì varieghja da 15 à 50 cm (6-20 in) hè adupratu per rimuovere u metallu vagante, i fermagli di carta è i punti metallichi è hè generalmente posizionatu subitu dopu à u pulper. Quandu u diametru di u pulitore diminuisce, a so efficienza in a rimozione di contaminanti di piccule dimensioni aumenta. Per ragioni pratiche è ecunomiche, u ciclone di 75 mm (3 in) di diametru hè generalmente u più chjucu pulitore adupratu in l'industria cartaria.

I pulitori inversi è i pulitori à flussu intermediu sò cuncepiti per rimuovere i contaminanti à bassa densità cum'è a cera, u polistirene è i materiali appiccicosi. I pulitori inversi sò cusì chjamati perchè u flussu di rifiuti accettati hè raccoltu à l'apice di u pulitore mentre i rifiuti esce à u traboccu. In u pulitore à flussu intermediu, i rifiuti accettati è i rifiuti esce à a listessa estremità di u pulitore, cù i rifiuti accettati vicinu à a parete di u pulitore separati da i rifiuti da un tubu centrale vicinu à u core di u pulitore, cum'è mostratu in a Figura 7.

Cunnettatevi per scaricà l'imagine in dimensione piena

Figura 7. Schema di un pulitore à flussu.

E centrifughe continue aduprate in l'anni 1920 è 1930 per caccià a sabbia da a pasta di carta sò state discontinuate dopu à u sviluppu di l'idrocicloni. U Gyroclean, sviluppatu à u Centre Technique du Papier, Grenoble, Francia, hè custituitu da un cilindru chì gira à 1200-1500 giri/min (Bliss, 1997; Julien Saint Amand, 1998, 2002). A cumbinazione di un tempu di residenza relativamente longu è di una forza centrifuga elevata permette à i contaminanti di bassa densità un tempu sufficiente per migrà versu u core di u pulitore induve sò rigettati attraversu a scarica di u vortice centrale.

 

MT Thew, in Enciclopedia di Scienza di Separazione, 2000

Sinossi

Ancu s'è u solidu-liquiduidrociclonehè statu stabilitu per a maiò parte di u XXu seculu, una prestazione satisfacente di separazione liquidu-liquidu ùn hè ghjunta chè in l'anni 1980. L'industria petrolifera offshore avia bisognu di apparecchiature compatte, robuste è affidabili per rimuovere l'oliu contaminante finamente divisu da l'acqua. Stu bisognu hè statu suddisfatu da un tipu significativamente differente di idrociclone, chì benintesa ùn avia micca parti mobili.

Dopu avè spiegatu più cumpletamente questu bisognu è paragunatu cù a separazione ciclonica solidu-liquidu in u trattamentu di i minerali, sò dati i vantaghji chì l'idrociclone cunferia rispetto à i tipi di apparecchiature installate prima per risponde à u duvere.

I criteri di valutazione di e prestazioni di separazione sò elencati prima di discute e prestazioni in termini di custituzione di l'alimentazione, cuntrollu di l'operatore è energia necessaria, vale à dì u pruduttu di a caduta di pressione è di a portata.

L'ambiente per a pruduzzione di petroliu stabilisce alcune restrizioni per i materiali è questu include u prublema di l'erosione di e particelle. I materiali tipici utilizati sò mintuvati. I dati di i costi relativi per i tipi di impianti di separazione di u petroliu, sia di capitale sia ricorrenti, sò descritti, ancu se e fonti sò scarse. Infine, sò descritti alcuni indicatori per un ulteriore sviluppu, postu chì l'industria petrolifera si rivolge à l'attrezzatura installata nantu à u fondu di u mare o ancu in fondu à u pozzu.

Campionamentu, cuntrollu è equilibramentu di massa

Barry A. Wills, James A. Finch FRSC, FCIM, P.Eng., in Wills' Mineral Processing Technology (Ottava Edizione), 2016

3.7.1 Usu di a dimensione di e particelle

Parechje unità, cum'èidrocicloniè i separatori di gravità, producenu un certu gradu di separazione di dimensione è i dati di dimensione di e particelle ponu esse aduprati per l'equilibriu di massa (Esempiu 3.15).

L'esempiu 3.15 hè un esempiu di minimizazione di u squilibriu di i nodi; furnisce, per esempiu, u valore iniziale per a minimizazione di i minimi quadrati generalizata. Questu approcciu graficu pò esse adupratu ogni volta chì ci hè un "eccessu" di dati di cumpunenti; in l'esempiu 3.9 puderia esse statu adupratu.

L'esempiu 3.15 usa u ciclone cum'è nodu. Un secondu nodu hè u sump: questu hè un esempiu di 2 entrate (alimentazione fresca è scarica di u mulinu à palle) è una uscita (alimentazione di u ciclone). Questu dà un altru bilanciu di massa (Esempiu 3.16).

In u Capitulu 9 tornemu à questu esempiu di circuitu di macinazione aduprendu dati aghjustati per determinà a curva di partizione di u ciclone.


Data di publicazione: 7 di maghju di u 2019
Chat in linea WhatsApp!