U monossidu di carbonu, l'ossidi d'azotu, i cumposti organici volatili, u diossidu di zolfu è e particelle sò cumunemente chjamati "inquinanti criteri" per via di u so cuntributu à a furmazione di smog urbanu. Quessi anu ancu un impattu nantu à u clima glubale, ancu s'è u so impattu hè limitatu perchè i so effetti radiativi sò indiretti, postu chì ùn agiscenu micca direttamente cum'è gas serra, ma reagiscenu cù altri cumposti chimichi in l'atmosfera. A combustione di combustibili fossili, cum'è u carbone è u petroliu pesante (HFO), liberanu trè di i principali inquinanti atmosferichi, cum'è u diossidu di zolfu (SO2), l'ossidi d'azotu (NOX) è e particelle. E particelle ponu esse eliminate in modu soddisfacente da precipitatori elettrostatici o cicloni, mentre chì l'emissioni d'ossidi d'azotu ponu esse ridutte per via di l'usu di bruciatori à bassu NOX. L'emissioni di diossidu di zolfu ponu esse ridutte per via di a rimuzione di u zolfu da u carburante prima di a combustione, per via di a rimuzione di u diossidu di zolfu durante u prucessu di combustione, o per via di a rimuzione di u diossidu di zolfu da i gas di combustione dopu a combustione. I cuntrolli di pre-combustione includenu a selezzione di carburanti à bassu zolfu è a desulfurazione di u carburante. I cuntrolli di a combustione sò principalmente per e centrale à carbone cunvinziunali è implicanu assorbenti à iniezione in u fornu. I cuntrolli di post-combustione sò i prucessi di desulfurazione di i gasi di combustione (FGD).
L'ugelli di desulfurazione RBSC (SiSiC) sò e parte chjave di u sistema di desulfurazione di i gasi di combustione in e centrale termiche è in e grande caldaie. Sò largamente installati in u sistema di desulfurazione di i gasi di combustione di parechje centrale termiche è di grande caldaie. In u XXI seculu, l'industrie di u mondu sanu saranu cunfruntate à una dumanda crescente per operazioni più pulite è più efficienti.
A cumpagnia ZPC (www.rbsic-sisic.com) s'impegna à fà a so parte per prutege l'ambiente. A fabbrica ZPC hè specializata in a cuncepzione di beccucci di spruzzatura è in l'innuvazione tecnologica per l'industria di u cuntrollu di l'inquinamentu. Attraversu una maggiore efficienza è affidabilità di i beccucci di spruzzatura, si ottenenu avà minori emissioni tossiche in l'aria è in l'acqua. I disinni superiori di i beccucci BETE presentanu una riduzione di l'otturazioni di i beccucci, una migliore distribuzione di u mudellu di spruzzatura, una durata di vita allungata di i beccucci è una maggiore affidabilità è efficienza. Questu beccucciu altamente efficiente produce u diametru di goccia più chjucu à a pressione più bassa, risultendu in una riduzione di i requisiti di putenza per u pompaggio.
A cumpagnia ZPC hà: A più larga gamma di ugelli à spirale, cumpresi disinni migliorati resistenti à l'intasamentu, anguli più larghi è una gamma cumpleta di flussi. Una gamma cumpleta di disinni standard di ugelli: entrata tangenziale, ugelli à discu vorticosu è ugelli à ventaglio, è ancu ugelli atomizatori d'aria à bassu è altu flussu per applicazioni di tempra è di lavaggio a secco. Capacità senza paragone di cuncepisce, fabricà è furnisce ugelli persunalizati. Travagliemu cun voi per risponde à e regulazioni guvernamentali più severe. Pudemu risponde à i vostri bisogni speciali, aiutenduvi à ottene prestazioni ottimali di u sistema.
TIPI DI UGELLI - DIAMETRO È DISPERSIONE OTTIMALI DI GOCCE
U ZPC aumenta l'efficienza di l'assorbimentu di SO2 cù u disignu è a pusizione ottimali nantu à u bancu di spruzzatura di l'ugelli di spruzzatura. I nostri ugelli à conu cavu è bidirezionali sò pusizionati cù a modellazione computerizzata per ottene un cuntattu gas-liquidu ottimizatu, un'efficienza di lavaggio è una riduzione di a fuga di gas.
Breve Descrizione di e Zone di Scrubber FGD
Spegne:
In questa sezione di u scrubber, i gasi di combustione caldi sò ridotti in temperatura prima di entre in u pre-scrubber o in l'assorbitore. Questu pruteggerà qualsiasi cumpunente sensibile à u calore in l'assorbitore è riducerà u vulume di u gasu, aumentendu cusì u tempu di residenza in l'assorbitore.
Pre-Scrubber:
Questa sezione hè aduprata per rimuovere e particelle, i cloruri, o entrambi da u gasu di combustione.
Assorbitore:
Questu hè nurmalmente una torre di spruzzatura aperta chì porta a fanghiglia di scrubber in cuntattu cù u gasu di combustione, permettendu à e reazioni chimiche chì leganu u SO2 di svolgessi in u sump.
imballaggio:
Certe torri anu una sezione d'imballaggio. In questa sezione, a poltiglia hè spargugliata nantu à un imballaggio scioltu o strutturatu per aumentà a superficia in cuntattu cù u gasu di combustione.
Vassoio à bolle:
Certe torri anu una piastra perforata sopra a sezione di l'assorbitore. A poltiglia hè dipusitata uniformemente nantu à sta piastra, chì equalizza u flussu di gas è furnisce una superficia in cuntattu cù u gas.
Eliminatore di nebbia:
Tutti i sistemi FGD umidi generanu una certa percentuale di gocce estremamente fini chì sò purtate da u muvimentu di u gasu di combustione versu l'uscita di a torre. L'eliminatore di nebbia hè una seria di palette cunvolute chì intrappulanu è condensanu e gocce, permettendu li di esse restituite à u sistema. Per mantene una alta efficienza di rimozione di e gocce, e palette di l'eliminatore di nebbia devenu esse pulite periodicamente.
Data di publicazione: 16 di maghju 2018