Un crucible hè una pignatta ceramica aduprata per cuntene u metallu per a fusione in un fornu. Questu hè un crucible di alta qualità, di qualità industriale, adupratu da l'industria di a fonderia cummerciale.
Un crogiolu hè necessariu per resiste à e temperature estreme incontrate in a fusione di i metalli. U materiale di u crogiolu deve avè un puntu di fusione assai più altu ch'è quellu di u metallu chì hè scioltu è deve avè una bona resistenza ancu quandu hè biancu caldu.
U crogiolu di carburo di siliciu à alta temperatura hè un mobile di fornu ideale per forni industriali, adattatu per a sinterizzazione è a fusione di vari prudutti, è hè largamente utilizatu in chimica, petroliu, prutezzione ambientale è altri campi. U carburo di siliciu hè u principale cumpunente chimicu di u germaniu di carburo di siliciu, chì hà caratteristiche di durezza elevata. A durezza di u crogiolu di carburo di siliciu hè trà u corindone è u diamante, a so resistenza meccanica hè più alta di quella di u corindone, cù un altu tassu di trasferimentu di calore, dunque pò risparmià assai energia.
U crogiolu è u sagger RBSiC/SISIC hè un vasu ceramicu à bacinu prufondu. Perchè hè superiore à a vetreria in termini di resistenza à u calore, hè ben adupratu quandu u solidu hè riscaldatu da u focu. U sagger hè unu di i mobili di fornu impurtanti per a brusgiatura di a porcellana. Tutti i tipi di porcellana devenu esse messi prima in i sagger è dopu in u fornu per a torrefazione.
U crogiuolo di fusione di carburo di siliciu hè a parte principale di l'istrumenti chimichi, hè un cuntainer chì pò esse adupratu per a fusione, a purificazione, u riscaldamentu è a reazione. Tanti mudelli è dimensioni sò inclusi; ùn ci hè limite di pruduzzione, quantità o materiali.
U crogiolu di fusione di carburo di siliciu hè un cuntainer ceramicu in forma di tazza prufonda chì hè largamente utilizatu in l'industria metallurgica. Quandu i solidi sò riscaldati da un grande focu, ci deve esse un cuntainer adattatu. Hè necessariu aduprà un crogiolu durante u riscaldamentu perchè pò sustene temperature più alte cà u vetru è ancu assicurà a purità da l'inquinamentu. U crogiolu di fusione di carburo di siliciu ùn pò micca esse riempitu troppu da u cuntenutu fusu perchè i materiali riscaldati ponu esse bolliti è spruzzati. Altrimenti, hè ancu impurtante mantene l'aria in circulazione libera per pussibili reazzioni d'ossidazione.
Avvisu:
1. Mantene lu asciuttu è pulitu. Deve esse riscaldatu lentamente à 500 ℃ prima di l'usu. Conservate tutti i crogioli in un locu asciuttu. L'umidità pò fà chì un crogiolu si crepi durante u riscaldamentu. S'ellu hè statu almacenatu per un pezzu, hè megliu ripete a tempera. I crogioli di carburo di siliciu sò u tipu menu prubabile d'assorbe acqua durante u almacenamentu è tipicamente ùn anu micca bisognu di esse temperati prima di l'usu. Hè una bona idea di scaldà un novu crogiolu à focu rossu prima di u so primu usu per caccià è indurisce i rivestimenti è i leganti di fabbrica.
2. Pone i materiali in un crogiolu di fusione di carburo di siliciu secondu u so vulume è mantene un spaziu adattatu per evità fratture di dilatazione termica. U materiale deve esse piazzatu in u crogiolu in modu MOLTO largu. ÙN "imballate" MAI un crogiolu, postu chì u materiale si espanderà cù u riscaldamentu è pò crepà a ceramica. Una volta chì stu materiale hè fusu in un "taccu", caricate cù cura più materiale in a pozza per a fusione. (ATTENZIONE: Se QUALSIASI umidità hè presente nantu à u novu materiale, si verificerà una ESPLOSIONE di vapore). Ancu una volta, ùn imballate micca strettamente u metallu. Continuate à alimentà u materiale in a fusione finu à chì a quantità necessaria sia stata fusa.
3. Tutti i crogioli devenu esse manipulati cù pinze (strumenti di sollevamentu) adatti. E pinze improprie ponu causà danni o a rottura cumpleta di un crogiolu in u peghju mumentu pussibule.
4. Evitate u focu ossidatu forte chì brusgia direttamente nantu à u crogiuolo. Accurterà u tempu d'usu per via di l'ossidazione di u materiale.
5. Ùn mette micca subitu u crogiuolo di fusione di carburo di siliciu riscaldatu nantu à una superficia di metallu fretu o di legnu. Un fretu improvvisu pruvucarà crepe o rotture è una superficia di legnu pò causà un focu. Per piacè, lasciatelu nantu à un mattone o un piattu refrattariu è lasciatelu raffreddà naturalmente.
Data di publicazione: 25 di ghjugnu 2018