Le carbure de silicium et le nitrure de silicium ont une faible mouillabilité avec le métal fondu. In più di esse infiltrati da magnesiu, nichel, cromu è l'acciaio inossidabile, ùn anu micca umidità à l'altri metalli, cusì anu una excelente resistenza à a corrosione è sò largamente usati in l'industria di l'elettrolisi d'aluminiu.
In questu documentu, a resistenza à a corrosione di u carburu di siliciu recristallizatu R-SiC è u nitruru di siliciu ligatu carbure di silicium Si3N4-SiC in fusioni d'alliage Al-Si in circulazione calda hè stata investigata da parechje latitudini.
Sicondu i dati spirimintali di 9 volte di ciculu termale di 1080h in 495 ° C ~ 620 ° C fusione di lega d'aluminiu-siliciu, i risultati di l'analisi sò stati ottenuti.
I campioni R-SiC è Si3N4-SiC anu aumentatu cù u tempu di corrosione è a rata di corrosione diminuite. U tassu di corrosione accunsenu cù a relazione logaritmica di attenuazione. (figura 1)
Per l'analisi di spettru energeticu, i campioni R-SiC è Si3N4-SiC ùn anu micca aluminiu-silicu; in u mudellu XRD, una certa quantità di piccu aluminium-silicuu hè a superficia residuale aluminium-silicon alliage. (Figura 2 - Figura 5)
Attraversu l'analisi SEM, cum'è u tempu di corrosione aumenta, a struttura generale di campioni R-SiC è Si3N4-SiC hè solta, ma senza danni evidenti. (Figura 6 - Figura 7)
A tensione di a superficia σs/l>σs/g di l'interfaccia trà u liquidu d'aluminiu è a ceramica, l'angolo di umidità θ trà l'interfaccia hè> 90 °, è l'interfaccia trà u liquidu d'aluminiu è u materiale ceramicu di foglia ùn hè micca bagnata.
Per quessa, i materiali R-SiC è Si3N4-SiC sò eccellenti in resistenza à a corrosione contr'à a fusione di silicium d'aluminiu è anu poca differenza. In ogni casu, u costu di i materiali Si3N4-SiC hè relativamente bassu è hè statu appiicatu cù successu per parechji anni.
Tempu di post: Dec-17-2018