Resistenza à a corrosione di R-SiC è Si3N4-SiC in a fusione di lega d'aluminiu-siliciu

U carburu di siliciu è u nitruru di siliciu anu una scarsa bagnabilità cù u metallu fusu. Oltre à esse infiltrati da magnesiu, nichelu, lega di cromu è acciaio inox, ùn anu micca bagnabilità cù altri metalli, dunque anu una eccellente resistenza à a corrosione è sò largamente usati in l'industria di l'elettrolisi di l'aluminiu.

In questu articulu, a resistenza à a corrosione di u carburu di siliciu ricristallizatu R-SiC è di u carburu di siliciu ligatu à u nitruru di siliciu Si3N4-SiC in fusioni di lega Al-Si à circulazione calda hè stata investigata da parechje latitudini.

Sicondu i dati sperimentali di 9 volte di ciclu termicu di 1080 ore in una fusione di lega d'aluminiu-siliciu di 495 ° C ~ 620 ° C, sò stati ottenuti i seguenti risultati d'analisi.

I campioni R-SiC è Si3N4-SiC sò aumentati cù u tempu di corrosione è a velocità di corrosione hè diminuita. A velocità di corrosione hè stata in cunfurmità cù a relazione logaritmica di l'attenuazione. (figura 1)

prestazione di resistenza à l'usura (1)

Per via di l'analisi di u spettru energeticu, i campioni R-SiC è Si3N4-SiC ùn anu micca aluminiu-siliciu; in u mudellu XRD, una certa quantità di piccu aluminiu-siliciu hè a lega aluminiu-siliciu residuale di a superficia. (Figura 2 - Figura 5)

Per via di l'analisi SEM, à misura chì u tempu di corrosione aumenta, a struttura generale di i campioni R-SiC è Si3N4-SiC hè sciolta, ma senza danni evidenti. (Figura 6 - Figura 7)

prestazione di resistenza à l'usura (2)

A tensione superficiale σs/l>σs/g di l'interfaccia trà u liquidu d'aluminiu è a ceramica, l'angulu di bagnatura θ trà l'interfacce hè >90°, è l'interfaccia trà u liquidu d'aluminiu è u materiale ceramicu in foglia ùn hè micca bagnata.

Dunque, i materiali R-SiC è Si3N4-SiC sò eccellenti in resistenza à a corrosione contr'à u siliciu d'aluminiu fusu è anu una piccula differenza. Tuttavia, u costu di i materiali Si3N4-SiC hè relativamente bassu è hè statu applicatu cù successu per parechji anni.


Data di publicazione: 17 dicembre 2018
Chat in linea WhatsApp!