I rivestimenti ceramici di carburo di siliciu sò assai impurtanti per i separatori di fanghi idrociclonici è altre apparecchiature di trasfurmazione di minerali. E nostre formulazioni proprietarie à base di carburo di siliciu ligatu per reazione ponu esse fusionate in forme cumplesse, furnendu facilità d'installazione è assicurazione di usura. I rivestimenti di SiC ponu ancu esse racchiusi in poliuretanu per evità a frammentazione è riduce i costi.
Aspettatevi un pruduttu più resistente à l'abrasione chè l'acciai fusi, a gomma è i poliuretani soli, chì pesanu un terzu di i so omologhi in acciaio. Tutti offrenu una resistenza termica è à a corrosione assai più elevata.
Rivestimenti ciclonici è idrociclonici in carburo di siliciu monoliticu specificamente cuncepiti per applicazioni di separazione è classificazione. Quessi rivestimenti ceramici sò cuncepiti per minerali altamente abrasivi, massimizendu a vita di u ciclone è eliminendu l'alti costi d'installazione tradiziunalmente truvati in e custruzzioni di piastrelle epossidiche.
A ceramica SiC altamente resistente à l'abrasione è à l'usura hè applicata in u carbone, u ferru, l'oru, u rame, u cimentu, l'estrazione di fosfati, a pasta di carta è l'industria di FGD umida, ecc. ZPC pò furnisce sia l'assemblea cumpleta di l'idrociclone sia e zone di alta usura, cumprese l'entrata, i coni, i cilindri, i cercatori di vortici è e teste d'entrata di alimentazione a volute, l'apice inferiore è i rubinetti. Rimpiazzate a custruzzione in gomma, poliuretanu o piastrelle è allungate a vita di u rivestimentu finu à 10 volte di più cù i rivestimenti in carburo di siliciu.
Data di publicazione: 31 di marzu di u 2020