E trè mostre di PM CHINA, CCEC CHINA è IACE CHINA sò state fundate in u 2008 è sò state tenute cù successu finu à l'undicesimu. Dopu più di dece anni di sviluppu cuntinuu, PM China hè diventata unu di l'eventi industriali più influenti in l'industria mundiale di a metallurgia di e polveri. CCEC CHINA è IACE CHINA sò e più grandi mostre prufessiunali in u campu di u carburu è di a ceramica avanzata in Cina.
A mostra riunisce centinaie di leader di l'industria, vetrina: materiali d'altu rendimentu, prudutti ceramici avanzati, nuove tecnulugie di trasfurmazione, tecnulugie di fabricazione di pezzi d'alta precisione, tecnulugie di fabricazione intelligenti, tecnulugie di stampa 3D è altre tecnulugie di prucessu più avanzate di u mondu, apparecchiature di pruduzzione è prudutti di alta qualità.
E trè mostre sò cullegate inseme in u sviluppu è a spartera di risorse per prumove l'innuvazione tecnologica è prumove a trasfurmazione di i successi. Hè diventata una piattaforma cummerciale preferita per e cumpagnie cinesi è straniere per rinfurzà i scambii è a cuuperazione, migliurà l'immagine di a marca è allargà i mercati di destinazione.
A scala di l'esposizioni di PM CHINA, CCEC CHINA è IACE CHINA hè partita da parechji centinaie di metri quadrati à l'iniziu à 22.000 metri quadrati da u 2018, cù un tassu di crescita annuale mediu di più di 40%, è più di 410 espositori cinesi è stranieri.
Si prevede chì a superficia tutale di mostra in 2019 supererà i 25.000 metri quadrati, è u numeru di espositori ghjunghjerà à 500.
Data di publicazione: 22 settembre 2018