Nantu à noi

Shandong Zhongpeng Special Ceramics Co., Ltd. (ZPC) hè una impresa prufessiunale high-tech impegnata in a produzzione, R&D è vendita di prudutti di carburu di siliciu d'altu rendiment è RBSC / SiSiC (Reaction Bonded Silicon Carbide). Shandong Zhongpeng hà un capitale registratu di 60 milioni di yuan. A fabbrica ZPC copre una superficie di 60000 metri quatratu situatu in Weifang, Shandong, Cina. Nantu à a terra auto-acquistu, Zhongpeng hà custruitu u attellu copre più di 10.000 metri quatratu. Adutemu a tecnulugia avanzata tedesca. I prudutti includenu a serie di prudutti resistenti à l'usura è a corrosione, a serie di parti irregulari, a serie di ugelli di carburu di siliciu FGD, i prudutti di a serie resistenti à a temperatura alta, etc. A nostra marca principale hè "ZPC".

Shandong Zhongpeng hà forti ingegneria è forze tecniche. In basa di a tecnulugia di produttu accumulata in l'ultimi centu anni à l'esteru, Zhongpeng hè impegnatu in a cunservazione di l'energia è a prutezzione di l'ambiente. A nostra sucietà prova à offre serviziu à i clienti industriali in energia elettrica, ceramica, forni, acciaio, mine, carbone, cimentu, allumina, petroleum, industria chimica, desulfurizazione è denitrificazione umida, fabricazione di machini è altre industrie speciali. A nostra sucietà hà una squadra tecnicu forte cù esperti altamente educati è sperimentati, è cunniscenze prufessiunale. Avemu una maravigliosa cooperazione cù u prufessore universitariu lucale chì face un studiu di u compostu SiC. Zhongpeng Company hè ancu a basa di ricerca per l'università lucale.

Shandong Zhongpeng hà a squadra prufessiunale di R & D per serve à i clienti. ZPC s'impegna à R & S è à truvà soluzioni di produzzione è di produttu più ragiunate, è furnisce i prudutti di carburu di siliciu più costuali per risolve più prublemi per i clienti. Attualmente, parechji prudutti ZPC sò famosi in u mondu. Qualchese dumande è suggerimenti, sentite liberu di cunsultàci.

1. Fabbrica
1. Factory View
4. vacuum Sintering Furnace

Chat in ligna WhatsApp!